субота, 26. јул 2014.

Cao, moje ime je...

Zdravo! :)

Moje ime je Anđelija, iz Niša sam, imam 23 godine i studiram grafički dizajn. Na ovom blogu pisacu najvise o šminci, frizurama, modi i fitnesu. Ljubitelj sam umetnosti, plesa, tehnologije i web dizajna. O stvarima koje me interesuju, fasciniraju i pokreću mogla bih da pišem jako dugo, tako da ću se za sad zadržati samo na ovome. :) 

Nisam profesionalac ali umem da se snađem, našminkam, da napravim frizuru a da ne potrošim previše novca na to. Tako da sam htela da počnem o tome i da pišem, jer sam tokom godina dosta toga naučila. Skoro svakodnevno drugaricama, drugim devojkamai ženama dajem savete šta da kupe, gde da kupe, da li je to za njih i tako dalje. Uglavnom sam imala uspeha. Često se dešava i da šminkam i pravim frizure za izlaske i proslave ! :D Sigurno nisam jedina devojka u Srbiji koja to ume i radi, ali mislim da nikad nije na odmet još jedno mišljenje. :) 

 Želim još da kažem da su ove teme možda nekom površne i dosadne, ali meni je to pomoglo da prevaziđem teške trenutke i ostanem pozitivna, vesela i da kroz kreativnost sve to prevaziđem.

 Ako neko želi slooobodno neka da predlog šta bi sledeći post trebao da bude. Više ne bih dužila jer je ovo samo prvi post gde sam htela da vam se predstavim. :)

Hvala što ste pročitali tekst do kraja. Pitajte me šta god vas zanima. :)

Do sledećeg posta uživajte! ;) 

 




3 коментара: